10 de jan. de 2012

SALE!!!

Hello Girls,

Here in Spain we´ve just started the winter sales season (called rebajas)... and it´s something crazy, the streets and malls are always crowded... We can find  30-50 - and 70% discount off! I´ve never seen this in Brazil my entire life....

So,  Saturday I went sale shopping, at least I tried but I tell you that won´t do it again... The lines were endless and all thrown on the floor.. I can´t understand why people do this... Anyway,  I got some pieces, because I needed to change some jeans that had bought and didn´t like afterwards... These are the stuff I got from my Sales: two skinny jeans, one black and another gray, a white long sleeve blouse (so basic!) and these pair of shoes, which were the best of my shopping day. It´s all from Zara, the first shop I got in, of course after waiting so much for paying I just checked out the other stores but didn´t feel like buying with so much confusion!


Começamos aqui na Espanha a época de liquidação de inverno (rebajas) ... é uma loucura, as ruas e os shoppings lotados. Se pode encontrar desconto de 30 até 70% ... Nunca vi nada assim no Brasil em toda minha vida...

Então, sábado eu fui de compras de liquidação, pelo menos eu tentei, mas falo pra vocês que não faço mais isso... As filas não tinham fim, e tudo tava jogado no chão... Não consigo entender como as pessoas podem fazer isso... Bem, mesmo assim, consegui algumas peças, porque tinha que trocar uns jeans que comprei e depois não gostei... Aqui estão as coisinhas que trouxe: dois jeans skinny, uma camisa branca de manga longa (básica mesmo) e um par de sapatos verdes, que foram o melhor do meu "grande dia de compras". É tudo da Zara, a primeira loja que entrei, claro que depois de esperar tanto pra pagar a diferença da troca, eu só olhei as outras lojas, não tive vontade de comprar nada, com tanta confusão!








Xoxo, Rose.

Nenhum comentário:

Postar um comentário